طرز تهیه سالاد سزار


سالاد سزار از سالادهای ایتالیایی است که در سال‌های اخیر در منوی رستوران‌های ایتالیایی به چشم می‌خورد. سالاد سزار، سالادی است که با پنیر پارمیزان طعم دار می‌شود، به آن سس مایونز اضافه نمی‌کنند و با مرغ گریل شده (نه سرخ شده) یا بدون آن و نان‌های تست سرخ شده در روغن زیتون آماده سرو می‌شود.

  ادامه مطلب ...

طرز تهیه کیک ماگما خانگی

کیک ماگما یکی از کیک های بسیار خوشمزه و مجلسی است که میتوانید آن را به راحتی در منزل تهیه کرده و در دورهمی ها و مهمانی ها به عنوان دسر سرو نمایید.

طرز پخت کیک ماگما

مواد لازم کیک ماگما :

  • آرد: ۲ و یک سوم لیوان
  • تخم مرغ:۳ عدد
  • شکر: یک لیوان
  • روغن مایع: نصف لیوان
  • شیر: نصف لیوان
  • بکینگ پودر: ۲ قاشق مربا خوری
  • پودر کاکائو:۳ قاشق غذا خوری پُر

 

ادامه مطلب ...

طرز تهیه ته چین مرغ

ته چین از غذاهایی هست که توی مهمونی ها طرفدار زیاد داره و تهیه اش هم کار خیلی سختی نیست. بله واقعیت اینه که ته چین مرغ از آسون ترین غذاهاییه که میشه برای مهمونی ها ترتیب داد. واقعا هم وقت گیر نیست و به سادگی میتونید به همه کارهاتون برسین. مهم اینه قلق های ته چین رو بدونید و اندازه ها رو بلد باشید تا یه ته چین عالی مجلسی درست کنید و همه کیف کنن. در اینجا سعی میکنم نکات مربوط به تهیه این غذای خوشمزه هست رو به طور مفصل براتون توضیح بدم.


شیوه پخت ته چین مرغ

  ادامه مطلب ...

طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی

خوراک لوبیا چیتی مانند عدسی، یکی از غذاهایی است که در صبحانه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوراک لوبیا چیتی به واسطه استفاده لوبیا چیتی در آن که دارای درصد بالای فیبر و پروتئین و مواد مغذی در ساختار خود است، برای بدن مفید است و همچنین میزان چربی در لوبیا چیتی بسیار پایین است. خوراک لوبیا چیتی یک غذای کاملا سالم و گیاهی است و برای کسانی که رژیم گیاه‌خواری دارند، یک غذای بسیار خوشمزه محسوب می‌شود.

Image result for ‫خوراک لوبیا چیتی‬‎

  ادامه مطلب ...

طرز تهیه کتلت مرحله به مرحله

Image result for ‫طرز تهیه کتلت‬‎

کتلت از غذاهای ایرانی خیلی ساده و خوشمزه است که تقریباً همه آن را دوست دارند. گرچه انواع دیگری از کتلت هم داریم که قبلاً تعدادی از آنها آموزش داده شده اند، رایج ترین نوع آن با گوشت چرخکرده، پیاز و سیب زمینی تهیه میشود. حتماً شما هم متوجه شده اید که طعم کتلت هر آشپزی کمی تفاوت دارد و بعضی خوشمزه تر و به اصطلاح خوش خوراکتر هستند. دلیل آن هم استفاده از مواد جانبی و ادویه های مناسب و رعایت ترفندهای ساده ای است که به خوشمزه تر شدن غذا کمک میکنند.

 

ادامه مطلب ...